Manager achiziții
Metal Expert
№13239016, 5 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
Remote
Dispuși să angajăm refugiați
Beneficii:
- Pachet social complet;
- Salariu stabil si motivant;
- Venituri corelate cu realizările;
- Creștere profesională;
Cerințe:
- Studii superioare;
- Experiență în domeniu min. 2 ani;
- Cunoștințe avansate de operare PC (aplicația 1C) și tehnici de birou;
- Cunoașterea l. Române, l. Rusă, l. Engleză;
- Excelente abilități de comunicare și lucru în echipă;
- Capacități manageriale;
- Responsabilitate.
Responsabilități:
- Efectuarea comenzilor conform planului zilnic, cu o analiză a stocurilor la ziua cerută în programa 1C;
- Verificarea opțiunii programului 1C ”Comanda achiziții”, stabilirea comenzilor prioritare și efectuarea lor, întocmește și urmărește comenzile de aprovizionare;
- Căutarea noilor furnizori prin diferite metode;
- Organizarea eficientă a transportului către furnizori;
- Realizarea unei analize detaliate a pieței;
- În cazul apariției unui retur de marfă din anumite motive, este necesară coordonarea acestuia pînă la semnarea facturii de retur și livrarea mărfii pînă la depozitul furnizorului;
- Negociază cu furnizorii prețurile de achiziții;
- Efectuarea analizei lunare/ semestriale a pieței pe grupe de produse;
- Studiază și caută produsele noi, pe care le solicită clientul și recomandă alegerea produselor;
- Negociază cu producătorul și/sau furnizorul contractul de colaborare și îl transmite Specialistului Relații Internaționale.
- Responsabil de elaborarea planului lunar si anual de productie;
- Achiziții publice (tendere)
Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.
Dacă dorești un job stabil si interesant așteptăm să ne trimiteți CV-ul dvs. marcat în rubrică „Manager achiziții” la adresa de e-mail hr.metalexpert@gmail.com
- Pachet social complet;
- Salariu stabil si motivant;
- Venituri corelate cu realizările;
- Creștere profesională;
Cerințe:
- Studii superioare;
- Experiență în domeniu min. 2 ani;
- Cunoștințe avansate de operare PC (aplicația 1C) și tehnici de birou;
- Cunoașterea l. Române, l. Rusă, l. Engleză;
- Excelente abilități de comunicare și lucru în echipă;
- Capacități manageriale;
- Responsabilitate.
Responsabilități:
- Efectuarea comenzilor conform planului zilnic, cu o analiză a stocurilor la ziua cerută în programa 1C;
- Verificarea opțiunii programului 1C ”Comanda achiziții”, stabilirea comenzilor prioritare și efectuarea lor, întocmește și urmărește comenzile de aprovizionare;
- Căutarea noilor furnizori prin diferite metode;
- Organizarea eficientă a transportului către furnizori;
- Realizarea unei analize detaliate a pieței;
- În cazul apariției unui retur de marfă din anumite motive, este necesară coordonarea acestuia pînă la semnarea facturii de retur și livrarea mărfii pînă la depozitul furnizorului;
- Negociază cu furnizorii prețurile de achiziții;
- Efectuarea analizei lunare/ semestriale a pieței pe grupe de produse;
- Studiază și caută produsele noi, pe care le solicită clientul și recomandă alegerea produselor;
- Negociază cu producătorul și/sau furnizorul contractul de colaborare și îl transmite Specialistului Relații Internaționale.
- Responsabil de elaborarea planului lunar si anual de productie;
- Achiziții publice (tendere)
Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.
Dacă dorești un job stabil si interesant așteptăm să ne trimiteți CV-ul dvs. marcat în rubrică „Manager achiziții” la adresa de e-mail hr.metalexpert@gmail.com
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳