Hr manager, recrutare. oficiu in sec. botanica
Clean&Clean SRL
№12294958, 11 martie 2023
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 3 ani
Salariu:
15 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Compania cu reputatie buna pe piata RM, care activeaza in domeniul serviciilor de curatenie din anii 2013 anunta un post vacant pentru postul Managerului Resurse Umane
Cerințe pentru candidat:
- Absolvent(ă) de studii superioare;
- Cunoștințe solide de legislația muncii;
- Experiență de lucru în domeniul resurselor umane - minim 1 an; reprezintă avantaj experiența în zona de producție/servicii;
- Experienta de lucru in programa 1-C
- Experiență relevantă în folosirea instrumentelor de recrutare și selecție (platforme recrutare, tehnici interviu, teste competente/personalitate, etc.) Capacitatea de a urmări și soluţiona mai multe proiecte de recrutare/selecţie în paralel;
- Capacitatea de gestionare eficientă a timpului şi a priorităţilor (respectarea termenelor şi rezolvarea rapidă a sarcinilor);
- Abilităţi foarte bune de organizare, comunicare, prezentare şi relaţionare cu oamenii;
- Capacitate de observaţie şi analiză comportamentală;
pachet Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
- Cunoștințe de limba rusa si romana nivel avansat - scris/ vorbit;
Descrierea jobului:
- Gestionarea si arhivarea documentelor de personal;
- Gestionarea corespondenței destinată Departamentului Resurse Umane (Administrare personal și salarizare) Întocmirea situațiilor/rapoartelor specifice departamentului;
- Evidența diverselor adeverințe solicitate de angajații societății;
- Menținerea unei legături strânse și profesionale cu celelalte departamente;
- Urmarirea circuitului documentelor specifice activitatii de resurse umane;
- Ţine evidenţa expirării fişelor de aptitudine/avizelor medicale (medicina muncii) şi menţine relaţia cu departamentul SSM și SU;
- Gestionarea procesului de recrutare;
- Creează anunțuri interne/externe, selectează cele mai potrivite canale de recrutare, postează anunțurile de recrutare;
- Selectează cv-uri, programează interviuri/teste/ probe, susține interviuri, transmite feedback candidatilor/ departamentelor, etc; Updatează constant bazele de date interne;
- Urmarește integrarea noilor angajați;
- Alte activități specifice domeniului Resurse Umane.
Ce oferim:
Pachet salarial: de 15000 mii lei (cu posibilitate de majorare a salariului in functie de competenta candidatului)
Program de lucru - L-V in intervalul 08:00 - 17:00 sau 09:00 - 18:00
Oferim traininguri pentru dezvoltare profesionala;
Oferim tot ce este necesar pentru munca confortabila si profesionista in Companie;
Dacă ești orientat către rezultate și folosești o abordare profesională în munca ta, așteptăm CV-urile tale la taisia.neshko@moldcleaning.md
Cerințe pentru candidat:
- Absolvent(ă) de studii superioare;
- Cunoștințe solide de legislația muncii;
- Experiență de lucru în domeniul resurselor umane - minim 1 an; reprezintă avantaj experiența în zona de producție/servicii;
- Experienta de lucru in programa 1-C
- Experiență relevantă în folosirea instrumentelor de recrutare și selecție (platforme recrutare, tehnici interviu, teste competente/personalitate, etc.) Capacitatea de a urmări și soluţiona mai multe proiecte de recrutare/selecţie în paralel;
- Capacitatea de gestionare eficientă a timpului şi a priorităţilor (respectarea termenelor şi rezolvarea rapidă a sarcinilor);
- Abilităţi foarte bune de organizare, comunicare, prezentare şi relaţionare cu oamenii;
- Capacitate de observaţie şi analiză comportamentală;
pachet Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
- Cunoștințe de limba rusa si romana nivel avansat - scris/ vorbit;
Descrierea jobului:
- Gestionarea si arhivarea documentelor de personal;
- Gestionarea corespondenței destinată Departamentului Resurse Umane (Administrare personal și salarizare) Întocmirea situațiilor/rapoartelor specifice departamentului;
- Evidența diverselor adeverințe solicitate de angajații societății;
- Menținerea unei legături strânse și profesionale cu celelalte departamente;
- Urmarirea circuitului documentelor specifice activitatii de resurse umane;
- Ţine evidenţa expirării fişelor de aptitudine/avizelor medicale (medicina muncii) şi menţine relaţia cu departamentul SSM și SU;
- Gestionarea procesului de recrutare;
- Creează anunțuri interne/externe, selectează cele mai potrivite canale de recrutare, postează anunțurile de recrutare;
- Selectează cv-uri, programează interviuri/teste/ probe, susține interviuri, transmite feedback candidatilor/ departamentelor, etc; Updatează constant bazele de date interne;
- Urmarește integrarea noilor angajați;
- Alte activități specifice domeniului Resurse Umane.
Ce oferim:
Pachet salarial: de 15000 mii lei (cu posibilitate de majorare a salariului in functie de competenta candidatului)
Program de lucru - L-V in intervalul 08:00 - 17:00 sau 09:00 - 18:00
Oferim traininguri pentru dezvoltare profesionala;
Oferim tot ce este necesar pentru munca confortabila si profesionista in Companie;
Dacă ești orientat către rezultate și folosești o abordare profesională în munca ta, așteptăm CV-urile tale la taisia.neshko@moldcleaning.md
Telefon:
Persoana de contact:
Neshko Taisia
E-mail:
Site:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳