Expert principal, direcţia managementul continuităţii activităţii, securităţii informaţiei şi supraveghere în ti
Banca Națională a Moldovei
№5233281, 26 iunie 2017
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Pîna la 2 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Scopul și atribuțiile direcției:
- implementarea și gestionarea Sistemului de Management al Continuității Activității (în continuare SMCA), Sistemului de Management al Securității Informației (în continuare SMSI);
- exercitarea funcției de supraveghere a domeniului SMSI în cadrul băncilor licenţiate și în cadrul emitenţilor de monedă electronică şi prestatorilor de servicii de plată nebancari;
- precum și exercitarea funcției de Control Operativ al activității BNM.
Cerințe minime obligatorii:
1. Studii superioare în domeniul auditului și/sau tehnologiilor informaționale;
2. Experienţă de minim 1 an în domeniul financiar-bancar, TI sau audit;
3. Competențe lingvistice: cunoaşterea limbii române și engleze la nivel cel puțin intermediar;
4. Alte abilități și atitudini: conduită morală şi profesională înaltă, integritate, inițiativă și responsabilitate, lucru în echipă, capacitate de însușire rapidă a metodelor noi de lucru organizare, responsabilitate, tendință de dezvoltare profesională continuă.
Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
1. Cunoștințe aferent familiei de standarde ISO 27000, securității informației, gestiunii riscurilor de securitate a informației, managementului continuității activității, cunoștințe în domeniul rețelelor de comunicații și ale limbajelor de programare;
2. Posesia certificatelor internaționale de competență profesională;
Principalele atribuții:
1. Exercitarea funcției de supraveghere TI din partea BNM la băncile comerciale din RM.;
2. Întocmirea rapoartelor aferente, pregătirea informației relevante pentru procesul de coordonare a proiectelor rapoartelor şi argumentare a concluziilor BNM;
3. Participarea la identificarea, analiza şi evaluarea riscurilor de continuitate a activității și de securitate a informației;
4. dentificarea, selectarea şi implementarea mijloacelor de control adecvate.
Termenul limită de depunere a CV-urilor este: 26 iulie 2017.
Pentru participarea la concurs, accesați: https://www.bnm.md/ro/content/cv-online, completați formularul CV-ului online sau depuneți CV-ul la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chișinău, Departamentul strategie, organizare și resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriți să candidați.
Pentru persoanele cu diplome de studii obținute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA, etc.) obținute în țara și/sau instituțiile de învățămînt respective respective.
Vor fi contactate doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
- implementarea și gestionarea Sistemului de Management al Continuității Activității (în continuare SMCA), Sistemului de Management al Securității Informației (în continuare SMSI);
- exercitarea funcției de supraveghere a domeniului SMSI în cadrul băncilor licenţiate și în cadrul emitenţilor de monedă electronică şi prestatorilor de servicii de plată nebancari;
- precum și exercitarea funcției de Control Operativ al activității BNM.
Cerințe minime obligatorii:
1. Studii superioare în domeniul auditului și/sau tehnologiilor informaționale;
2. Experienţă de minim 1 an în domeniul financiar-bancar, TI sau audit;
3. Competențe lingvistice: cunoaşterea limbii române și engleze la nivel cel puțin intermediar;
4. Alte abilități și atitudini: conduită morală şi profesională înaltă, integritate, inițiativă și responsabilitate, lucru în echipă, capacitate de însușire rapidă a metodelor noi de lucru organizare, responsabilitate, tendință de dezvoltare profesională continuă.
Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
1. Cunoștințe aferent familiei de standarde ISO 27000, securității informației, gestiunii riscurilor de securitate a informației, managementului continuității activității, cunoștințe în domeniul rețelelor de comunicații și ale limbajelor de programare;
2. Posesia certificatelor internaționale de competență profesională;
Principalele atribuții:
1. Exercitarea funcției de supraveghere TI din partea BNM la băncile comerciale din RM.;
2. Întocmirea rapoartelor aferente, pregătirea informației relevante pentru procesul de coordonare a proiectelor rapoartelor şi argumentare a concluziilor BNM;
3. Participarea la identificarea, analiza şi evaluarea riscurilor de continuitate a activității și de securitate a informației;
4. dentificarea, selectarea şi implementarea mijloacelor de control adecvate.
Termenul limită de depunere a CV-urilor este: 26 iulie 2017.
Pentru participarea la concurs, accesați: https://www.bnm.md/ro/content/cv-online, completați formularul CV-ului online sau depuneți CV-ul la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chișinău, Departamentul strategie, organizare și resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriți să candidați.
Pentru persoanele cu diplome de studii obținute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA, etc.) obținute în țara și/sau instituțiile de învățămînt respective respective.
Vor fi contactate doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳