Director Departament Achiziții, Import și Export
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 3 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Director Departament Achiziții, Import și Export al Cooperativei de Întreprinzător ,,Agrostoc,, (mun. Chișinau, str. Ismail 81/1).
CERINȚE:
Studii superioare;
Experiență în domeniu min. 3 ani;
Abilități de planificare și organizare, gândire analitică;
Excelente abilități de comunicare;
Abilități avansate de lucru cu PC (word, excel);
Cunoașterea limbilor Română, Rusă, Engleză.
RESPONSABILITĂȚI:
Gestionarea activității Departamentului Achiziții, Import, Export si a angajaților din subordine;
Reprezintă compania în relația cu furnizorii, clienții și organizațiile din țară și de peste hotare;
Monitorizarea pieții pe domeniu;
Planificarea livrărilor și evidența recepționării mărfurilor
Identificarea potențialilor clienți, negocierea și încheierea contractelor;
Monitorizează procesului și operaţiunilor de import - export (verificare corectitudine acte, comunicare cu brokerii, reprezentanții organelor vamale).
COMPANIA OFERĂ:
Posibilitatea creșterii profesioniste într-o companie stabilă;
Oficiu modern în centrul capitalei;
Program de lucru 8.30-17.30;
Asigurarea întregului pachet salarial;
Automobil de serviciu.
Persoanele interesate pot expedia CV pe adresa: hr@agrostoc.md sau ne puteți contacta la numărul de telefon: 060302766. E-mail: hr@agrostoc.md
Telefon: 060302766
CERINȚE:
Studii superioare;
Experiență în domeniu min. 3 ani;
Abilități de planificare și organizare, gândire analitică;
Excelente abilități de comunicare;
Abilități avansate de lucru cu PC (word, excel);
Cunoașterea limbilor Română, Rusă, Engleză.
RESPONSABILITĂȚI:
Gestionarea activității Departamentului Achiziții, Import, Export si a angajaților din subordine;
Reprezintă compania în relația cu furnizorii, clienții și organizațiile din țară și de peste hotare;
Monitorizarea pieții pe domeniu;
Planificarea livrărilor și evidența recepționării mărfurilor
Identificarea potențialilor clienți, negocierea și încheierea contractelor;
Monitorizează procesului și operaţiunilor de import - export (verificare corectitudine acte, comunicare cu brokerii, reprezentanții organelor vamale).
COMPANIA OFERĂ:
Posibilitatea creșterii profesioniste într-o companie stabilă;
Oficiu modern în centrul capitalei;
Program de lucru 8.30-17.30;
Asigurarea întregului pachet salarial;
Automobil de serviciu.
Persoanele interesate pot expedia CV pe adresa: hr@agrostoc.md sau ne puteți contacta la numărul de telefon: 060302766. E-mail: hr@agrostoc.md
Telefon: 060302766
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳