Direcția audit intern, serviciul tehnologii informaționale. auditor principal
B.C. "Victoriabank" S.A.
№4846554, 6 martie 2017
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Responsabilităţile postului:
Efectuarea auditului tehnologiilor informaţionale şi a securităţii informaţionale.
Cerinţe faţă de candidaţi:
Studii: superioare, de licenţă sau echivalente, în domeniul Tehnologiilor Informaţionale (TI).
Experienţa profesională de specialitate: cel puțin un an.
Cunoştinţe, abilităţi, calități și aptitudini necesare:
• Cunoștințe aferente conceptului și principiilor de audit;
• Abilități de evaluare a sistemelor TI - reţele de calculatoare, baze de date (SQL/Oracle), Group policy;
• Abilităţi de colectare, compilare, analiză a datelor. Perfectarea şi prezentarea rapoartelor.
• Abilităţi de revizuire a controalelor implementate aferente procesului de dezvoltare a sistemelor, a procedurilor operaţionale, de dezvoltare şi programare, a procedurilor şi standardelor de securitate.
• Abilităţi de evaluare şi revizuire a sistemului de backup/disaster recovery şi a procedurilor generale de mentenanţă.
• Cunoașterea legislaţiei, regulamentelor BNM, a standardelor şi practicilor internaţionale in domeniu (ISO 27000/ISO17799).
• Cunoștințe în domeniul managementului TI. (COBIT/ITIL)
• Aptitudini de comunicare, convingere şi prezentare a materialului.
• Cunoaşterea fluentă a limbii române, cunoaşterea avansată a limbii engleze.
• Deţinerea unui certificat internaţional de calificare în domeniul TI şi auditului TI va fi considerată o prioritate majoră.
Atribuţiile de bază:
• Desfăşurarea activităţilor de audit intern ce ţin de utilizarea, menţinerea şi gestionarea resurselor informaţionale în cadrul B.C. „Victoriabank” S.A.
• Evaluarea nivelului de corespundere a sistemului informaţional al B.C. ”Victoriabank” S.A. necesităţilor proceselor de activitate ale B.C. ”Victoriabank” S.A., obiectivelor strategice şi tactice ale Băncii.
• Evaluarea nivelului de asigurare a confidenţialităţii, integrităţii şi disponibilităţii informaţiei în cadrul proceselor de activitate ale B.C. „Victoriabank” S.A.
• Evaluarea suficienţei, eficienţei şi eficacităţii sistemelor de control intern ce implică tehnologiile informaţionale.
• Elaborarea rapoartelor de audit şi formularea recomandărilor privind măsurile necesare a fi întreprinse în scopul îmbunătăţirii controlului asupra riscurilor identificate.
• Monitorizarea procesului de implementare a recomandărilor de audit.
Dacă doriţi să vă alăturaţi echipei şi îndepliniţi cerinţele descrise mai sus, trimiteţi CV-ul Dvs., însoţit de o scrisoare de intenţie, la adresa de e-mail office@vb.md.
Vor fi contactate pentru interviu doar persoanele care corespund cerinţelor menţionate.
Efectuarea auditului tehnologiilor informaţionale şi a securităţii informaţionale.
Cerinţe faţă de candidaţi:
Studii: superioare, de licenţă sau echivalente, în domeniul Tehnologiilor Informaţionale (TI).
Experienţa profesională de specialitate: cel puțin un an.
Cunoştinţe, abilităţi, calități și aptitudini necesare:
• Cunoștințe aferente conceptului și principiilor de audit;
• Abilități de evaluare a sistemelor TI - reţele de calculatoare, baze de date (SQL/Oracle), Group policy;
• Abilităţi de colectare, compilare, analiză a datelor. Perfectarea şi prezentarea rapoartelor.
• Abilităţi de revizuire a controalelor implementate aferente procesului de dezvoltare a sistemelor, a procedurilor operaţionale, de dezvoltare şi programare, a procedurilor şi standardelor de securitate.
• Abilităţi de evaluare şi revizuire a sistemului de backup/disaster recovery şi a procedurilor generale de mentenanţă.
• Cunoașterea legislaţiei, regulamentelor BNM, a standardelor şi practicilor internaţionale in domeniu (ISO 27000/ISO17799).
• Cunoștințe în domeniul managementului TI. (COBIT/ITIL)
• Aptitudini de comunicare, convingere şi prezentare a materialului.
• Cunoaşterea fluentă a limbii române, cunoaşterea avansată a limbii engleze.
• Deţinerea unui certificat internaţional de calificare în domeniul TI şi auditului TI va fi considerată o prioritate majoră.
Atribuţiile de bază:
• Desfăşurarea activităţilor de audit intern ce ţin de utilizarea, menţinerea şi gestionarea resurselor informaţionale în cadrul B.C. „Victoriabank” S.A.
• Evaluarea nivelului de corespundere a sistemului informaţional al B.C. ”Victoriabank” S.A. necesităţilor proceselor de activitate ale B.C. ”Victoriabank” S.A., obiectivelor strategice şi tactice ale Băncii.
• Evaluarea nivelului de asigurare a confidenţialităţii, integrităţii şi disponibilităţii informaţiei în cadrul proceselor de activitate ale B.C. „Victoriabank” S.A.
• Evaluarea suficienţei, eficienţei şi eficacităţii sistemelor de control intern ce implică tehnologiile informaţionale.
• Elaborarea rapoartelor de audit şi formularea recomandărilor privind măsurile necesare a fi întreprinse în scopul îmbunătăţirii controlului asupra riscurilor identificate.
• Monitorizarea procesului de implementare a recomandărilor de audit.
Dacă doriţi să vă alăturaţi echipei şi îndepliniţi cerinţele descrise mai sus, trimiteţi CV-ul Dvs., însoţit de o scrisoare de intenţie, la adresa de e-mail office@vb.md.
Vor fi contactate pentru interviu doar persoanele care corespund cerinţelor menţionate.
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳