COO (chief operations officer)

Forza Credit
Oraș: Chișinău
Studii: Universitate
Experiența de munca: Peste 5 ani
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
Responsibilities:

Full accountability for P&L.
Increasing profits and focusing on growing the business, per targets set for the next 24-36 months, while delivering the required operating margins.
Execution of the country’s development plan; nurturing the culture necessary for the achievement of the targets set in plan.
Designing new, and improving the efficiency of current, processes within the company.
Coordinating the development of IT systems, including infrastructure and technology.
Participating in the development and implementation of the business’s marketing strategy.
Providing frequent periodic market research and reporting to group management.
Coordinating and working with regional/group functional leaders to reach set objectives and standards for the country; accepting ultimate accountability for all the functions within country (i.e. Sales, IT, Development, Marketing, Operations, Finance and HR/Team Management).
Preparing the strategic business plan along with the budget for the next several years, in accordance with the HQ growth forecast.
Taking appropriate action to obtain all necessary licensing for moneylending activities in the required market.
Identifying innovations that improve the performance of the business.
Representing the company during negotiations, and in developing relationships, with third parties and key partners for the business, including the relevant regulatory bodies in the country.
Recruiting, developing and managing a dynamic team capable of installing, and working to, global best practices and furthering the growth of the business.

Experience:

At least 5 - 8 years of successful management experience preferably in lending, consumer finance or digital finance;
University degree in Economics or Business Administration; MBA degree would be a plus
Deep knowledge of international business principles;
Ability to manage multiple projects and deadlines according to the HQ framework;
Demonstrate ability to combine strategic thinking with effective tactical execution;
Fluent English is a must.
A self-motivated leader with a real passion to grow the business and succeed;
Commercially focused, results driven, with a strong track record of leading and developing a business;
Excellent understanding of financial reports and statements;
Proven ability to recruit, train, develop, manage, lead and measure productivity of teams.

Personal Characteristics:

Must have strong managerial experience;
Must have a strong work ethic, integrity and total honesty (transparency and trust);
Excellent strategic thinking, analytical and decision-making skills;
Able to work across business lines at senior levels to influence and effect change to achieve common goals;
Outstanding analytical and problem-solving abilities;
Able to effectively drive people, process and technology change in a dynamic and complex operating environment;
Able to actively communicate, inspire and motivate all levels of staff.

- - - - - -
Responsabilitati:

Responsabilitate totală pentru P&L.
Creșterea profiturilor și concentrarea pe creșterea afacerii, conform obiectivelor stabilite pentru următoarele 24-36 de luni, oferind în același timp marjele operaționale necesare.
Executarea planului de dezvoltare a țării; cultivarea culturii necesare atingerii obiectivelor stabilite in plan.
Proiectarea de noi procese și îmbunătățirea eficienței actuale în cadrul companiei.
Coordonarea dezvoltării sistemelor IT, inclusiv a infrastructurii și tehnologiei.
Participarea la dezvoltarea și implementarea strategiei de marketing a afacerii.
Furnizarea periodică de cercetări de piață și raportare frecventă către managementul grupului.
Coordonarea și lucrul cu liderii funcționali regionali/de grup pentru a atinge obiectivele și standardele stabilite pentru țară; acceptând responsabilitatea finală pentru toate funcțiile din țară (adică vânzări, IT, dezvoltare, marketing, operațiuni, finanțe și managementul resurselor umane/echipelor).
Pregătirea planului strategic de afaceri împreună cu bugetul pentru următorii câțiva ani, în conformitate cu prognoza de creștere a sediului central.
Luarea măsurilor adecvate pentru a obține toate licențele necesare pentru activitățile de creditare pe piața necesară.
Identificarea inovațiilor care îmbunătățesc performanța afacerii.
Reprezentarea companiei în timpul negocierilor și în dezvoltarea relațiilor cu terți și parteneri cheie pentru afacere, inclusiv cu organismele de reglementare relevante din țară.
Recrutarea, dezvoltarea și gestionarea unei echipe dinamice capabile să instaleze și să lucreze la cele mai bune practici globale și să promoveze creșterea afacerii.

Experienţă:

Cel puțin 5 - 8 ani de experiență în management de succes, de preferință în creditare, finanțare de consum sau finanțare digitală;
Diplomă universitară în Economie sau Administrarea Afacerilor; Gradul de MBA ar fi un plus
Cunoașterea profundă a principiilor de afaceri internaționale;
Abilitatea de a gestiona mai multe proiecte și termene limită conform cadrului HQ;
Demonstrează capacitatea de a combina gândirea strategică cu execuția tactică eficientă;
Limba engleză fluentă este obligatorie.
Un lider auto-motivat cu o adevărată pasiune de a dezvolta afacerea și de a reuși;
Axat comercial, orientat spre rezultate, cu un istoric solid de conducere și dezvoltare a unei afaceri;
Înțelegerea excelentă a rapoartelor și situațiilor financiare;
Capacitate dovedită de a recruta, instrui, dezvolta, gestiona, conduce și măsura productivitatea echipelor.

Caracteristici personale:

Trebuie să aibă experiență managerială puternică;
Trebuie să aibă o etică puternică în muncă, integritate și onestitate totală (transparență și încredere);
Excelente abilități de gândire strategică, analitică și de luare a deciziilor;
Capabil să lucreze pe liniile de afaceri la niveluri superioare pentru a influența și a efectua schimbări pentru a atinge obiectivele comune;
Abilități remarcabile de analiză și de rezolvare a problemelor;
Capabil să conducă în mod eficient oamenii, procesele și schimbările tehnologice într-un mediu de operare dinamic și complex;
Capabil să comunice activ, să inspire și să motiveze toate nivelurile de personal.
E-mail:
hr@forza.md
E-mail:
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide