Contabil(ă)
Alionexagro
№15243666, 7 martie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
De la 13 000 Până la 17 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Despre Alionexagro:
Alionexagro este recunoscut în industria agricolă, specializat în procesarea și comercializarea unei game largi de produse agricole.
Locație: Municipiul Chișinău, comuna Stauceni, Soseaua Dubasarilor, nr. 14
Tipul postului:Full-time
Oferim:
Salariu competitiv, care va fi negociat individual în urma interviului.
contract de muncă oficial
Program de lucru stabil de luni până vineri, de la 09:00 la 17:30.
Un pachet social atractiv care reflectă valoarea pe care o aduceți echipei noastre.
Responsabilități:
Recepționarea și procesarea intrărilor de materiale, obiecte de inventar, mijloace fixe și servicii utilizând sistemul 1C.
Eliberarea facturilor pentru prestări servicii.
Îndeplinirea altor sarcini contabile specifice funcției.
Cerințe:
Absolvent de studii superioare în domeniul financiar sau contabil.
Experiență de lucru într-o funcție similară constituie un avantaj.
Cunoștințe avansate de operare PC, inclusiv Microsoft Word și Excel.
Experiența cu sistemul 1C constituie un avantaj.
Abilități excelente de organizare, planificare și gestionare eficientă a timpului.
Atenție sporită la detalii și precizie.
Capacitate de analiză și sinteză, gândire critică.
Competențe de comunicare eficientă și lucru în echipă.
Motivație pentru autodezvoltare și perfecționare continuă.
Cum să aplicați:
Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să trimiteți CV-ul actualizat pe adresa de email: hr@alionexagro.com. E-mail: hr@alionexagro.com
www.alionexagro.com
Alionexagro este recunoscut în industria agricolă, specializat în procesarea și comercializarea unei game largi de produse agricole.
Locație: Municipiul Chișinău, comuna Stauceni, Soseaua Dubasarilor, nr. 14
Tipul postului:Full-time
Oferim:
Salariu competitiv, care va fi negociat individual în urma interviului.
contract de muncă oficial
Program de lucru stabil de luni până vineri, de la 09:00 la 17:30.
Un pachet social atractiv care reflectă valoarea pe care o aduceți echipei noastre.
Responsabilități:
Recepționarea și procesarea intrărilor de materiale, obiecte de inventar, mijloace fixe și servicii utilizând sistemul 1C.
Eliberarea facturilor pentru prestări servicii.
Îndeplinirea altor sarcini contabile specifice funcției.
Cerințe:
Absolvent de studii superioare în domeniul financiar sau contabil.
Experiență de lucru într-o funcție similară constituie un avantaj.
Cunoștințe avansate de operare PC, inclusiv Microsoft Word și Excel.
Experiența cu sistemul 1C constituie un avantaj.
Abilități excelente de organizare, planificare și gestionare eficientă a timpului.
Atenție sporită la detalii și precizie.
Capacitate de analiză și sinteză, gândire critică.
Competențe de comunicare eficientă și lucru în echipă.
Motivație pentru autodezvoltare și perfecționare continuă.
Cum să aplicați:
Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să trimiteți CV-ul actualizat pe adresa de email: hr@alionexagro.com. E-mail: hr@alionexagro.com
www.alionexagro.com
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut