Contabil
Organizație necomercială
№12804797, 17 iulie 2023
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 3 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Flexibil
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Atribuții:
-Utilizarea programului 1C 8, Excel;
-Ținerea documentației primare;
- Întocmirea corecta si la timp a raportărilor lunare, trimestriale și anuale;
-Lucru cu debitorii/creditorii (urmarirea achitărilor (banca), comunicare prin posța electronică);
-Înregistrarea în sistemul 1C şi E-factura a livrărilor;
- ținerea evidenței de casă (1-2 înregistrări în 6 luni);
-participarea la inventarierea patrimoniului instituției;
- asigură evidenţa veniturilor şi cheltuielilor;
- lucrul cu deconturile de avans;
-executarea sarcinilor stabilite de superiori și alte atribuții specifice funcției.
Condiții de muncă:
- Salariul este convenit în funcție de rezultatele interviului;
- alimentația este achitată din contul angajatorului (tichete de masa);
- telefonie corporativă din contul angajatorului;
- regimul de lucru luni, miercuri, vineri, 8.30-17.30, pauză de prînz 12:30-13:30;
- angajare oficială și pachet social în conformitate cu legislația Republicii Moldova;
- lucru într-o echipă tânără și prietenoasă.
Cerințe:
- studii superioare sau secundare în domeniul contabilității;
- utilizator încrezut PC și a programului 1C;
- cunoasterea limbilor romană şi rusă (opțional);
- Persoană punctuală, responsabilă şi activă, spirit de echipă.
Rugăm expedierea CV-ului și eventualele întrebări/concretizări la poșta electronică angajare.personal1@gmail.com
-Utilizarea programului 1C 8, Excel;
-Ținerea documentației primare;
- Întocmirea corecta si la timp a raportărilor lunare, trimestriale și anuale;
-Lucru cu debitorii/creditorii (urmarirea achitărilor (banca), comunicare prin posța electronică);
-Înregistrarea în sistemul 1C şi E-factura a livrărilor;
- ținerea evidenței de casă (1-2 înregistrări în 6 luni);
-participarea la inventarierea patrimoniului instituției;
- asigură evidenţa veniturilor şi cheltuielilor;
- lucrul cu deconturile de avans;
-executarea sarcinilor stabilite de superiori și alte atribuții specifice funcției.
Condiții de muncă:
- Salariul este convenit în funcție de rezultatele interviului;
- alimentația este achitată din contul angajatorului (tichete de masa);
- telefonie corporativă din contul angajatorului;
- regimul de lucru luni, miercuri, vineri, 8.30-17.30, pauză de prînz 12:30-13:30;
- angajare oficială și pachet social în conformitate cu legislația Republicii Moldova;
- lucru într-o echipă tânără și prietenoasă.
Cerințe:
- studii superioare sau secundare în domeniul contabilității;
- utilizator încrezut PC și a programului 1C;
- cunoasterea limbilor romană şi rusă (opțional);
- Persoană punctuală, responsabilă şi activă, spirit de echipă.
Rugăm expedierea CV-ului și eventualele întrebări/concretizări la poșta electronică angajare.personal1@gmail.com
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳