Contabil part time
№6230957, 9 martie 2018
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Pina la 2 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Munca partiala / Cumul
Asociatia de Coproprietari in Condominiu angajeaza contabil, part time, timp flexibil de munca, lucru la domiciliu.
Contabilul trebuie sa aiba computer, cu programul de contabilitate 1C.
Printre cerinte se numara: Experienta in contabilitate minim 1 an; Atitudine pozitiva; Cunoasterea pachetului MS Office; Experienta in domeniul ONG este un avantaj.
Responsabilitati:
-evidenta contabila, cap-coada a tuturor evenimentelor economice din Asociatie
- introducerea documentelor contabile primare in baza planului general de conturi
- mentinerea relatiei cu membrii asociatiei prin intermediul telefonului/e-mailului sau direct in cadrul unor intrevederi
- arhivarea in bune conditii a documentelor financiar contabile ale Asociatiei
- deplasarea la diverse institutii sau la sediul membrilor Asociatiei - daca este cazul
- verificare si corectare in contabilitatea primara intocmita anterior-daca este cazul;
- intocmirea si depunerea on-line sau pe hartie a declaratiilor fiscale;
- verificarea fiselor sintetice;
- intocmirea dosarelor de personal (documente angajare, modificare, incetare contracte de munca etc.) pentru angajati, intocmirea statelor de salarii si a declaratiilor lunare;
-depunerea declaratiilor, dari de seama la toate institutiile necesare (fisc, cnas, etc), lunar, trimestrial, anual, etc.
Cei interesati pot trimite CV-ul la adresa de email: acc55319@gmail.com
Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru interviu.
Contabilul trebuie sa aiba computer, cu programul de contabilitate 1C.
Printre cerinte se numara: Experienta in contabilitate minim 1 an; Atitudine pozitiva; Cunoasterea pachetului MS Office; Experienta in domeniul ONG este un avantaj.
Responsabilitati:
-evidenta contabila, cap-coada a tuturor evenimentelor economice din Asociatie
- introducerea documentelor contabile primare in baza planului general de conturi
- mentinerea relatiei cu membrii asociatiei prin intermediul telefonului/e-mailului sau direct in cadrul unor intrevederi
- arhivarea in bune conditii a documentelor financiar contabile ale Asociatiei
- deplasarea la diverse institutii sau la sediul membrilor Asociatiei - daca este cazul
- verificare si corectare in contabilitatea primara intocmita anterior-daca este cazul;
- intocmirea si depunerea on-line sau pe hartie a declaratiilor fiscale;
- verificarea fiselor sintetice;
- intocmirea dosarelor de personal (documente angajare, modificare, incetare contracte de munca etc.) pentru angajati, intocmirea statelor de salarii si a declaratiilor lunare;
-depunerea declaratiilor, dari de seama la toate institutiile necesare (fisc, cnas, etc), lunar, trimestrial, anual, etc.
Cei interesati pot trimite CV-ul la adresa de email: acc55319@gmail.com
Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru interviu.
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳