Contabil asistent
Federatia Agricultorilor din Moldova FARM AO
№7615880, 20 februarie 2019
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Pîna la 2 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Federația Agricultorilor din Republica Moldova FARM anunță concurs pentru poziția de Contabil Asistent:
Responsabilități principale:
- Organizează evidența contabilă conform legislației în vigoare, în concordanță cu sistemul organizatoric intern;
- Întocmirea si arhivarea documentelor justificative si a registrelor contabile, conform legislației in vigoare;
- Evidenta tuturor compartimentelor contabilității;
- Elaborarea rapoartelor financiare în conformitate cu legislația în vigoare, procedurile interne aplicabile ale Federației și cerințele donatorilor;
- Verifică și înregistrează documentele primare (facturi clienți, deconturi, etc.)
- Dezvoltarea relațiilor armonioase și eficiente de lucru cu beneficiarii, partenerii, alte persoane interesate, în interiorul și în afara Federației.
- Execută orice alte dispoziții date de Contabilul Șef și/ sau Directorul Executiv în realizarea strategiilor Federației.
Experiență si calificare:
- Studii superioare economice sau contabile;
- Experiență profesională de cel puțin 2 ani (experiență în sectorul necomercial - avantaj);
- Cunoașterea legislației fiscale si a SNC;
- Abilitați de operare PC (1C, aplicația Office);
- Spirit de lucru in echipa;
- Seriozitate si responsabilitate.
- Cunoașterea limbii engleze ar fi un avantaj;
- Capacitate de analiza, evaluare, corelare si sinteza a informațiilor
- Atenție la detalii, responsabilitate și capacitate de autoorganizare
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv, în dependenta de capacitățile profesionale ale candidatului;
- Pachet social deplin;
- Mediu de lucru plăcut.
- Programul de lucru deplin: 5/7
Candidații interesați sunt invitați să depună CV-urile pe e-mail agroinform@agroinform.md sau fax 022 23 78 30
Responsabilități principale:
- Organizează evidența contabilă conform legislației în vigoare, în concordanță cu sistemul organizatoric intern;
- Întocmirea si arhivarea documentelor justificative si a registrelor contabile, conform legislației in vigoare;
- Evidenta tuturor compartimentelor contabilității;
- Elaborarea rapoartelor financiare în conformitate cu legislația în vigoare, procedurile interne aplicabile ale Federației și cerințele donatorilor;
- Verifică și înregistrează documentele primare (facturi clienți, deconturi, etc.)
- Dezvoltarea relațiilor armonioase și eficiente de lucru cu beneficiarii, partenerii, alte persoane interesate, în interiorul și în afara Federației.
- Execută orice alte dispoziții date de Contabilul Șef și/ sau Directorul Executiv în realizarea strategiilor Federației.
Experiență si calificare:
- Studii superioare economice sau contabile;
- Experiență profesională de cel puțin 2 ani (experiență în sectorul necomercial - avantaj);
- Cunoașterea legislației fiscale si a SNC;
- Abilitați de operare PC (1C, aplicația Office);
- Spirit de lucru in echipa;
- Seriozitate si responsabilitate.
- Cunoașterea limbii engleze ar fi un avantaj;
- Capacitate de analiza, evaluare, corelare si sinteza a informațiilor
- Atenție la detalii, responsabilitate și capacitate de autoorganizare
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv, în dependenta de capacitățile profesionale ale candidatului;
- Pachet social deplin;
- Mediu de lucru plăcut.
- Programul de lucru deplin: 5/7
Candidații interesați sunt invitați să depună CV-urile pe e-mail agroinform@agroinform.md sau fax 022 23 78 30
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳