Contabil asistent
Federația Agricultorilor din Republica Moldova FARM
№7581216, 30 ianuarie 2019
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Pîna la 2 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Responsabilități principale:
Organizează evidența contabilă conform legislației în vigoare, în concordanță cu sistemul organizatoric intern;
Întocmirea si arhivarea documentelor justificative si a registrelor contabile, conform legislației in vigoare;
Evidenta tuturor compartimentelor contabilității;
Elaborarea rapoartelor financiare în conformitate cu legislația în vigoare, procedurile interne aplicabile ale Federației și cerințele donatorilor;
Verifică și înregistrează documentele primare (facturi clienți, deconturi, etc.)
Dezvoltarea relațiilor armonioase și eficiente de lucru cu beneficiarii, partenerii, alte persoane interesate, în interiorul și în afara Federației.
Execută orice alte dispoziții date de Contabilul Șef și/ sau Directorul Executiv în realizarea strategiilor Federației.
Experiență si calificare:
Studii superioare economice sau contabile;
Experiență profesională de cel puțin 2 ani (experiență în sectorul necomercial - avantaj);
Cunoașterea legislației fiscale si a SNC;
Abilitați de operare PC (1C, Word, aplicația Office);
Spirit de lucru in echipa;
Seriozitate si responsabilitate.
Cunoașterea limbii engleze ar fi un avantaj;
Capacitate de analiza, evaluare, corelare si sinteza a informațiilor
Atenție la detalii, responsabilitate și capacitate de autoorganizare
Beneficii:
Pachet salarial atractiv, în dependenta de capacitățile profesionale ale candidatului;
Pachet social deplin;
Mediu de lucru plăcut.
Programul de lucru deplin: 5/7
Candidații interesați sunt invitați să depună CV-urile pe e-mail agroinform@agroinform.md sau fax 022 23 78 30
Organizează evidența contabilă conform legislației în vigoare, în concordanță cu sistemul organizatoric intern;
Întocmirea si arhivarea documentelor justificative si a registrelor contabile, conform legislației in vigoare;
Evidenta tuturor compartimentelor contabilității;
Elaborarea rapoartelor financiare în conformitate cu legislația în vigoare, procedurile interne aplicabile ale Federației și cerințele donatorilor;
Verifică și înregistrează documentele primare (facturi clienți, deconturi, etc.)
Dezvoltarea relațiilor armonioase și eficiente de lucru cu beneficiarii, partenerii, alte persoane interesate, în interiorul și în afara Federației.
Execută orice alte dispoziții date de Contabilul Șef și/ sau Directorul Executiv în realizarea strategiilor Federației.
Experiență si calificare:
Studii superioare economice sau contabile;
Experiență profesională de cel puțin 2 ani (experiență în sectorul necomercial - avantaj);
Cunoașterea legislației fiscale si a SNC;
Abilitați de operare PC (1C, Word, aplicația Office);
Spirit de lucru in echipa;
Seriozitate si responsabilitate.
Cunoașterea limbii engleze ar fi un avantaj;
Capacitate de analiza, evaluare, corelare si sinteza a informațiilor
Atenție la detalii, responsabilitate și capacitate de autoorganizare
Beneficii:
Pachet salarial atractiv, în dependenta de capacitățile profesionale ale candidatului;
Pachet social deplin;
Mediu de lucru plăcut.
Programul de lucru deplin: 5/7
Candidații interesați sunt invitați să depună CV-urile pe e-mail agroinform@agroinform.md sau fax 022 23 78 30
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳