Contabil, asistent- finanțe publice
Agenția pentru Inovare și Transfer Tehnologic
№5280639, 7 iulie 2017
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Pina la 2 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Agenția pentru Inovare și Transfer Tehnologic din cadrul Academiei de Științe a Moldovei anunță concurs pentru suplinirea postului vacant:
Contabil, asistent- finanțe publice;
Atribuții generale:
- organizează şi răspunde de desfăşurarea în mod eficient a activităţii financiar-contabile a Agenției în conformitate cu dispoziţiile legale a Republicii Moldova;
- asigură şi răspunde de îndeplinirea la termen a documentelor statistice, fiscale, asigurări sociale şi medicale ;
- supraveghează reconcilierea şi închiderea conturilor;
- asigură şi răspunde de elaborarea balanţei de verificare la termenele stabilite de legislaţia în vigoare.
Cerințe față de candidat:
1. Deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
2. Studii superioare de profil;
3. Experienţă de muncă minim 1 an, preferabil în domeniul public;
4. Aptitudini de lucru cu datele (colectarea, analiza şi interpretarea);
5. Abilităţi de comunicare şi prezentare ;
6. Abilităţi de operare PC;
7. Abilităţi analitice şi capacităţi de planificare şi de atingere a obiectivelor;
8. Cunoașterea legislației în domeniu
Expediaţi CV-ul la adresa de e-mail: recrutare.aitt@gmail.com
Persoana de contact – Gîncu Inga, tel: 0 22 88-25-65.
Vă rugăm sa indicaţi OBLIGATORIU în subiectul e-mail-ului expediat: Poziţia (pentru care candidaţi)_Nume/Prenume. Persoanele selectate vor fi contactate.
Vom fi bucuroşi să vă alăturaţi echipei noastre!
Contabil, asistent- finanțe publice;
Atribuții generale:
- organizează şi răspunde de desfăşurarea în mod eficient a activităţii financiar-contabile a Agenției în conformitate cu dispoziţiile legale a Republicii Moldova;
- asigură şi răspunde de îndeplinirea la termen a documentelor statistice, fiscale, asigurări sociale şi medicale ;
- supraveghează reconcilierea şi închiderea conturilor;
- asigură şi răspunde de elaborarea balanţei de verificare la termenele stabilite de legislaţia în vigoare.
Cerințe față de candidat:
1. Deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
2. Studii superioare de profil;
3. Experienţă de muncă minim 1 an, preferabil în domeniul public;
4. Aptitudini de lucru cu datele (colectarea, analiza şi interpretarea);
5. Abilităţi de comunicare şi prezentare ;
6. Abilităţi de operare PC;
7. Abilităţi analitice şi capacităţi de planificare şi de atingere a obiectivelor;
8. Cunoașterea legislației în domeniu
Expediaţi CV-ul la adresa de e-mail: recrutare.aitt@gmail.com
Persoana de contact – Gîncu Inga, tel: 0 22 88-25-65.
Vă rugăm sa indicaţi OBLIGATORIU în subiectul e-mail-ului expediat: Poziţia (pentru care candidaţi)_Nume/Prenume. Persoanele selectate vor fi contactate.
Vom fi bucuroşi să vă alăturaţi echipei noastre!
Persoana de contact:
Inga Gîncu
E-mail:
Site:
Fax:
022-882565
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳