Auditor intern
SA Furnizarea Energiei Electrice Nord
№5200935, 19 iunie 2017
Oraș:
Bălți
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
De la 2 pîna la 5 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
SA “Furnizarea Energiei Electrice Nord” anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante - AUDITOR INTERN (cu contract de muncă pe termen nedeterminat).
Sarcinile și responsabilitățile postului:
- Realizează activități de asigurare și consiliere menite să adauge valoare și să îmbunătățească activitățile întreprinderii.
- Stabilește metodele și etapele de realizare a auditului.
- Elaborează planul de audit intern corespunzător scopului și obiectivelor auditului intern.
- Efectuează controlul exactității contabilde în întreprindere, asupra trecerii la cheltuieli și pierderi a activelor întreprinderii, asupra operațiunilor de casare a fondurilor fixe și a altor active ale întreprinderii, controlul asupra modelului de evidență, inventariere și protejare a activelor întreprinderii.
- Participă nemijlocit la toate achizițiile și licitațiile petrecute în întreprindere, verifică procesele-verbale, contractele de achiziții, facturile fiscale, devizele de recepție finală a serviciilor prestate de agenții economici.
- În urma efectuării auditului intern elaborează rapoarte și concluzii pe baza datelor relevante, corecte, conforme cu activitatea de audit intern efectuată.
- Prezintă și arhivează raportul de audit intern conform legislației în vigoare.
- Elaborează raportul anual de audit intern.
- Auditorul intern participă împreună cu comisia de cenzori (sau auditul extern) la controlul corespunderii bilanțului contabil anual cu realitatea operațiunilor economico-financiare din întreprindere.
Cerințe față de candidat:
- studii superioare economice(calificarea: contabilitate și audit);
- experiență de muncă în domeniul dat – minim 5 ani;
- să posede cunoștințe de legislație financiar-contabilă, contabilitate financiară și de gestiune, contabilitate consolidată, control financiar;
- să probeze o bună cunoaștere a contabilității computerizare;
- cunoașterea avansată a calculatorului;
- cunoașterea limbii de stat și ruse;
- responsabilitate, punctualitate, dorință de a se dezvolta profesional.
Oferim:
- angajare oficială cu pachet social deplin;
- salariu motivant, achitat la timp;
- regim de muncă: 5 zile - 8 ore pe zi; 2 zile de odihnă (sâmbătă, duminică).
Cei interesați pot expedia CV-ul pînă la 30.06.2017 pe adresa: adelina.baraboi@fee-nord.md indicînd funcția pentru care optați.
Pentru interviu vor fi contactate doar persoanele selectate în baza CV-ului.
Informații la tel.: 062163442
Sarcinile și responsabilitățile postului:
- Realizează activități de asigurare și consiliere menite să adauge valoare și să îmbunătățească activitățile întreprinderii.
- Stabilește metodele și etapele de realizare a auditului.
- Elaborează planul de audit intern corespunzător scopului și obiectivelor auditului intern.
- Efectuează controlul exactității contabilde în întreprindere, asupra trecerii la cheltuieli și pierderi a activelor întreprinderii, asupra operațiunilor de casare a fondurilor fixe și a altor active ale întreprinderii, controlul asupra modelului de evidență, inventariere și protejare a activelor întreprinderii.
- Participă nemijlocit la toate achizițiile și licitațiile petrecute în întreprindere, verifică procesele-verbale, contractele de achiziții, facturile fiscale, devizele de recepție finală a serviciilor prestate de agenții economici.
- În urma efectuării auditului intern elaborează rapoarte și concluzii pe baza datelor relevante, corecte, conforme cu activitatea de audit intern efectuată.
- Prezintă și arhivează raportul de audit intern conform legislației în vigoare.
- Elaborează raportul anual de audit intern.
- Auditorul intern participă împreună cu comisia de cenzori (sau auditul extern) la controlul corespunderii bilanțului contabil anual cu realitatea operațiunilor economico-financiare din întreprindere.
Cerințe față de candidat:
- studii superioare economice(calificarea: contabilitate și audit);
- experiență de muncă în domeniul dat – minim 5 ani;
- să posede cunoștințe de legislație financiar-contabilă, contabilitate financiară și de gestiune, contabilitate consolidată, control financiar;
- să probeze o bună cunoaștere a contabilității computerizare;
- cunoașterea avansată a calculatorului;
- cunoașterea limbii de stat și ruse;
- responsabilitate, punctualitate, dorință de a se dezvolta profesional.
Oferim:
- angajare oficială cu pachet social deplin;
- salariu motivant, achitat la timp;
- regim de muncă: 5 zile - 8 ore pe zi; 2 zile de odihnă (sâmbătă, duminică).
Cei interesați pot expedia CV-ul pînă la 30.06.2017 pe adresa: adelina.baraboi@fee-nord.md indicînd funcția pentru care optați.
Pentru interviu vor fi contactate doar persoanele selectate în baza CV-ului.
Informații la tel.: 062163442
Telefon:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳