Asistent Manager
Societe Generale de Surveillance SA
№15189818, 21 februarie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
De la 10 000 Până la 20 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Angajăm și persoane cu dizabilități
Cerinţe faţă de candidat:
Studii complete în relaţii economice internaţionale, agricultură sau procesarea produselor agroalimentare;
Experienţă şi cunoștinţe în domeniu;
Cunoașterea fluentă a limbilor româna, rusă și engleză (alte limbi va constitui un avantaj);
Abilități de utilizare a MS Office;
Capacităţi de analiză şi sinteză, disponibilitatea de a lucra peste program;
Calităţi organizatorice şi de comunicare;
Capacitate de analiză;
Abilități interpersonale și diplomatice, precum și capacitatea de a comunica eficient cu părțile interesate prin prezentarea ideilor în mod clar și eficient în conformitate cu Codul de Integritate SGS;
Abilităţi de lucru în echipă;
Confidenţialitate în activitate.
Responsabilități de bază:
Asigurarea activităţilor de inspecţie în conformitate cu instrucţiunile clienţilor, regulile şi procedurile SGS;
Eliberarea certificatelor şi rapoartelor de inspecţie, perfectarea contractelor de prestări servicii şi de colaborare cu laboratoare, oferte comerciale, facturi, invoice-uri, acte de prestări servicii, rapoarte lunare;
Semnarea şi furnizarea documentelor clienților;
Perfectarea corectă şi deplină a dosarelor clienţilor.
Oferta Companiei:
Angajare oficială în conformitate cu prevederile Codului muncii al RM;
Program de lucru full time;
Salariu motivant, inclusiv și bonusuri de performanță;
Posibilitate de creștere profesională;
Loc de muncă modern în centrul orașului;
Pachet social complet;
Echipă tânără și dinamică.
Persoanele interesate sunt rugate să transmită CV-ul la adresa electronică: elena.moisei@sgs.com, indicînd în subiectul scrisorii postul la care aplică.
www.sgs.com
E-mail: elena.moisei@sgs.com
Web: www.sgs.com
Studii complete în relaţii economice internaţionale, agricultură sau procesarea produselor agroalimentare;
Experienţă şi cunoștinţe în domeniu;
Cunoașterea fluentă a limbilor româna, rusă și engleză (alte limbi va constitui un avantaj);
Abilități de utilizare a MS Office;
Capacităţi de analiză şi sinteză, disponibilitatea de a lucra peste program;
Calităţi organizatorice şi de comunicare;
Capacitate de analiză;
Abilități interpersonale și diplomatice, precum și capacitatea de a comunica eficient cu părțile interesate prin prezentarea ideilor în mod clar și eficient în conformitate cu Codul de Integritate SGS;
Abilităţi de lucru în echipă;
Confidenţialitate în activitate.
Responsabilități de bază:
Asigurarea activităţilor de inspecţie în conformitate cu instrucţiunile clienţilor, regulile şi procedurile SGS;
Eliberarea certificatelor şi rapoartelor de inspecţie, perfectarea contractelor de prestări servicii şi de colaborare cu laboratoare, oferte comerciale, facturi, invoice-uri, acte de prestări servicii, rapoarte lunare;
Semnarea şi furnizarea documentelor clienților;
Perfectarea corectă şi deplină a dosarelor clienţilor.
Oferta Companiei:
Angajare oficială în conformitate cu prevederile Codului muncii al RM;
Program de lucru full time;
Salariu motivant, inclusiv și bonusuri de performanță;
Posibilitate de creștere profesională;
Loc de muncă modern în centrul orașului;
Pachet social complet;
Echipă tânără și dinamică.
Persoanele interesate sunt rugate să transmită CV-ul la adresa electronică: elena.moisei@sgs.com, indicînd în subiectul scrisorii postul la care aplică.
www.sgs.com
E-mail: elena.moisei@sgs.com
Web: www.sgs.com
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut