Asistent manager cu funcții de contabilitate primară

Alpastransport SRL
Oraș: Chișinău
Studii: Universitate
Experiența de munca: De la 1 an
Salariu: De la 12000 Până la 15000 MDL
Program de muncă: Full-time
Locul de muncă: În locația angajatorului
Suntem în căutarea unui Asistent Manager cu experiență în domeniul contabilității primare și a gestionării documentelor de transport. Compania noastră oferă oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant, unde abilitățile tale vor fi valorificate și dezvoltate continuu.

Cerinţe faţă de candidat:
- Cunoașterea fluentă a limbii române, engleze (B2-C1);
- Abilități de utilizare a Microsoft Office (Word, Excel etc.);
- Calități organizatorice și de comunicare;
- Abilitatea de a identifica, sorta și analiza documente de transport;
- Capacitatea de a acumula un volum mare de cunoștințe într-un ritm rapid;

Responsabilități generale:
- Ducerea evidenței comenzilor de transport (înscrierea în tabel, studierea condițiilor de transport și de plată, trimiterea la email a documentelor de transport în timp util, pregătirea documentelor ce urmează a fi trimise la poștă etc…);
- Monitorizarea înregistrărilor financiare și urmărirea respectării termenelor de plată.
- Ținerea constantă a legăturii cu șoferii și urmărirea trimiterii de către aceștia a documentelor de transport complete și în calitate bună;
- La cerere, întocmirea documentației contractuale, a facturilor și a actelor;
- Îndeplinirea altor sarcini administrative;

Oferim:
- Program de lucru: Luni-Vineri ora 08:00 – 17:00
- Instruire și ghidare continuă
- Oportunitate de dezvoltare profesională
- Salariu motivant (care va crește în funcție de performanțele demonstrate)
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide