Asistent Administrare Baze de Date
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Suntem în căutarea unui Asistent Administrativ Marketing, dedicat și precis, pentru echipa noastră din departamentul de marketing. Dacă ești o persoană atentă la detalii, organizată și cu o pasiune pentru redactarea informațiilor, aceasta ar putea fi o oportunitate potrivită pentru tine.
Nu cerem experiență, însă este important să fii motivat(ă) și dornic(ă) de a învăța !
Responsabilități:
Introducerea cu precizie a datelor și informațiilor în baza de date, asigurându-te că toate informațiile sunt corecte și complete;
Ajustarea/modificarea datelor în aplicațiile interne pentru comenzile primite;
Editarea textelor pentru descrierea de produse;
Comunicarea eficientă cu clientul francez (email, zoom);
Menținerea confidențialității și securității datelor.
Cerințe:
Studii superioare încheiate;
Cunostințe de limba Franceză (nivel B1);
Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PPT);
Deschidere spre învățare și polivalență.
Beneficii:
Tichete de masă;
Training inițial și asistență pe perioada de integrare;
Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
O zi liberă extra, în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere;
Oportunitatea de-a evolua într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.
E-mail: lcotovici@veoworldwide.com
Nu cerem experiență, însă este important să fii motivat(ă) și dornic(ă) de a învăța !
Responsabilități:
Introducerea cu precizie a datelor și informațiilor în baza de date, asigurându-te că toate informațiile sunt corecte și complete;
Ajustarea/modificarea datelor în aplicațiile interne pentru comenzile primite;
Editarea textelor pentru descrierea de produse;
Comunicarea eficientă cu clientul francez (email, zoom);
Menținerea confidențialității și securității datelor.
Cerințe:
Studii superioare încheiate;
Cunostințe de limba Franceză (nivel B1);
Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PPT);
Deschidere spre învățare și polivalență.
Beneficii:
Tichete de masă;
Training inițial și asistență pe perioada de integrare;
Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
O zi liberă extra, în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere;
Oportunitatea de-a evolua într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.
E-mail: lcotovici@veoworldwide.com
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳