Arhivar
AIPA
№13027987, 30 august 2023
Oraș:
Chișinău
Studii:
Colegiu
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
De la 3 240 Până la 5 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
1. Denumirea funcției: arhivar Direcția managementul documentelor și administrare
2. Condiții obligatorii de participare:
- deține cetățenia Republicii Moldova;
- posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
- Studii medii de specialitate;
- Experiență profesională : se acceptă și fără experiență;
- Cunoștințe: - cunoașterea legislației în domeniu;
- cunoașterea modului de funcționare a unei autorități publice;
- abilități de utilizare a computerului.
3. Atribuțiile de serviciu conform fișei de post:
Scopul general al funcției
Contribuie la realizarea sarcinilor Agenţiei de Intervenţie şi Plăţi pentru Agricultură” prin efectuarea lucrărilor de arhivare, recepționarea, gestionarea dosarelor din cadrul autorității publice.
Sarcinile de bază ale funcției
1. Sistematizarea documentelor de arhivă.
2. Asigurarea condiţiilor de predare, păstrare şi transfer a dosarelor în arhiva Agenţiei.
3. Organizarea procedurii de transfer a dosarelor cu termen de păstrare permanent către Arhiva Naţională a Moldovei.
4. Realizarea suportului administrativ pentru funcțiile de director adjunct.
4. Documentele obligatorii ce urmează a fi prezentate (se depun personal la sediul central AIPA, et. 17, sau pe poșta electronică indicată la datele de contact):
- curriculum vitae;
- copia buletinului de identitate;
- Documente ce atestă experiența profesională (Copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative)
- copiile diplomelor și a certificatelor ce confirmă studiile/calificarea;
- cazier judiciar (inițial este posibil de prezentat declarația pe propria răspundere).
Termen de înscriere la concurs - 25 septembrie 2023
Depunerea CV se va realiza pe site-ul: hr@aipa.gov.md
2. Condiții obligatorii de participare:
- deține cetățenia Republicii Moldova;
- posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
- Studii medii de specialitate;
- Experiență profesională : se acceptă și fără experiență;
- Cunoștințe: - cunoașterea legislației în domeniu;
- cunoașterea modului de funcționare a unei autorități publice;
- abilități de utilizare a computerului.
3. Atribuțiile de serviciu conform fișei de post:
Scopul general al funcției
Contribuie la realizarea sarcinilor Agenţiei de Intervenţie şi Plăţi pentru Agricultură” prin efectuarea lucrărilor de arhivare, recepționarea, gestionarea dosarelor din cadrul autorității publice.
Sarcinile de bază ale funcției
1. Sistematizarea documentelor de arhivă.
2. Asigurarea condiţiilor de predare, păstrare şi transfer a dosarelor în arhiva Agenţiei.
3. Organizarea procedurii de transfer a dosarelor cu termen de păstrare permanent către Arhiva Naţională a Moldovei.
4. Realizarea suportului administrativ pentru funcțiile de director adjunct.
4. Documentele obligatorii ce urmează a fi prezentate (se depun personal la sediul central AIPA, et. 17, sau pe poșta electronică indicată la datele de contact):
- curriculum vitae;
- copia buletinului de identitate;
- Documente ce atestă experiența profesională (Copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative)
- copiile diplomelor și a certificatelor ce confirmă studiile/calificarea;
- cazier judiciar (inițial este posibil de prezentat declarația pe propria răspundere).
Termen de înscriere la concurs - 25 septembrie 2023
Depunerea CV se va realiza pe site-ul: hr@aipa.gov.md
Telefon:
Persoana de contact:
Snejana Țepordei
E-mail:
Site:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳