Analist financiar
Blinoff
№5346548, 25 iulie 2017
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Pîna la 2 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Analist financiar
Cerințe:
- Studii superioare în domeniul economic;
- Experiență în segment similar cel puțin 6 luni;
- Experiență în domeniul alimentației publice (constituie avantaj);
- Abilități de comunicare, prezentare și diplomație;
- Capacitatea de analiză și concentrare a atenției;
- Aptitudini de operare PC (Cunoașterea programelor Office);
- Cunoașterea limbilor: Română, Rusă.
Atribuţiile de serviciu:
- ia parte la elaborarea strategiilor organizatiei;
- realizeaza analize financiare in vederea fundamentarii deciziilor de afaceri;
- urmareste rezultatele activitatii, le compara cu bugetul si face recomandari pentru corectarea situatiilor nefavorabile;
- intocmeste analize macroeconomice, ale sectorului de activitate sau concurentei, realizeaza previziuni economice si face recomandari in privinta strategiilor organizatiei;
- raspunde de finantarea eficienta a activitatii;
- urmareste investirea eficienta a lichiditatilor;
- analizeaza cheltuielile si face recomandari a normelor cheltuielilor în % în scopul optimizarii costurilor;
- Analizează meniul o data în trimestru dupa principiul lui Pareto (ABC аnaliza);
- Analizează eficacitatea activității managerului pe achiziții și lunar prezintă raportul de evaluare a eficacității;
- Verifică eficacitatea serviciilor prestate de Compania de Audit;
- Duce evidența achitării plăților către furnizori bazîndu-se pe principiul priorității furnizorilor;
- Analizeaza rulajul stocurilor si face recomandari de optimizare;
- Determină nivelul minim de vînzări pe localuri;
- Planifică activitatea financiară a întreprinderii pentru o lună, un trimestru, un an;
- Asista departamentele in realizarea analizelor si rapoartelor financiare;
Noi oferim:
- salariu decent;
- condiții de muncă favorabile;
- perspective de carieră;
- pachet social complet.
Rugăm să expediați CV cu foto pe е-mail: hr@blinoff.md cu indicarea funcției.
Cerințe:
- Studii superioare în domeniul economic;
- Experiență în segment similar cel puțin 6 luni;
- Experiență în domeniul alimentației publice (constituie avantaj);
- Abilități de comunicare, prezentare și diplomație;
- Capacitatea de analiză și concentrare a atenției;
- Aptitudini de operare PC (Cunoașterea programelor Office);
- Cunoașterea limbilor: Română, Rusă.
Atribuţiile de serviciu:
- ia parte la elaborarea strategiilor organizatiei;
- realizeaza analize financiare in vederea fundamentarii deciziilor de afaceri;
- urmareste rezultatele activitatii, le compara cu bugetul si face recomandari pentru corectarea situatiilor nefavorabile;
- intocmeste analize macroeconomice, ale sectorului de activitate sau concurentei, realizeaza previziuni economice si face recomandari in privinta strategiilor organizatiei;
- raspunde de finantarea eficienta a activitatii;
- urmareste investirea eficienta a lichiditatilor;
- analizeaza cheltuielile si face recomandari a normelor cheltuielilor în % în scopul optimizarii costurilor;
- Analizează meniul o data în trimestru dupa principiul lui Pareto (ABC аnaliza);
- Analizează eficacitatea activității managerului pe achiziții și lunar prezintă raportul de evaluare a eficacității;
- Verifică eficacitatea serviciilor prestate de Compania de Audit;
- Duce evidența achitării plăților către furnizori bazîndu-se pe principiul priorității furnizorilor;
- Analizeaza rulajul stocurilor si face recomandari de optimizare;
- Determină nivelul minim de vînzări pe localuri;
- Planifică activitatea financiară a întreprinderii pentru o lună, un trimestru, un an;
- Asista departamentele in realizarea analizelor si rapoartelor financiare;
Noi oferim:
- salariu decent;
- condiții de muncă favorabile;
- perspective de carieră;
- pachet social complet.
Rugăm să expediați CV cu foto pe е-mail: hr@blinoff.md cu indicarea funcției.
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳