Analist financiar (controlor de gestiune)
Professional Resurse Umane SRL
№6515302, 22 mai 2018
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Pina la 2 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Responsabilități de bază:
- Colectează și sintetizează datele preliminare în vederea elaborării rapoartelor specifice;
- Elaborează rapoarte săptămînale și lunare pentru a determina indicatorii de performanță pe diverse activități ale clientului;
- Asigură respectarea termenelor de predare a rapoartelor;
- Determină diferențele dintre obiectivele stabilite și rezultatele constatate în vederea analizării performanței activității;
- Elaborează situații specifice închiderii de lună și reconciliază rezultatele din contabilitate și control de gestiune;
- Asistă comitetele operationale sau grupurile de lucru în realizarea unor misiuni specifice sau a unor analize punctuale;
- Răspunde de respectarea normelor legale privind secretul și confidențialitatea datelor și informațiilor.
Cerințe:
- Studii superioare în domeniul economic;
- Cunoașterea limbii franceze la un nivel mediu;
- Experieță profesională în domeniul econonic/financiar minim 1 an.
- Bune abilități de operare în Excel;
- Bune abilități de analiză și sinteză.
Beneficiile jobului:
- Formare a nivel internațional;
- Oportunităti de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
- Un loc de muncă oficial.
Așteptăm cu drag cv-ul tău la dmoga@professional.md sau ne poți contacta la 068500375. Vă multumim anticipat!
- Colectează și sintetizează datele preliminare în vederea elaborării rapoartelor specifice;
- Elaborează rapoarte săptămînale și lunare pentru a determina indicatorii de performanță pe diverse activități ale clientului;
- Asigură respectarea termenelor de predare a rapoartelor;
- Determină diferențele dintre obiectivele stabilite și rezultatele constatate în vederea analizării performanței activității;
- Elaborează situații specifice închiderii de lună și reconciliază rezultatele din contabilitate și control de gestiune;
- Asistă comitetele operationale sau grupurile de lucru în realizarea unor misiuni specifice sau a unor analize punctuale;
- Răspunde de respectarea normelor legale privind secretul și confidențialitatea datelor și informațiilor.
Cerințe:
- Studii superioare în domeniul economic;
- Cunoașterea limbii franceze la un nivel mediu;
- Experieță profesională în domeniul econonic/financiar minim 1 an.
- Bune abilități de operare în Excel;
- Bune abilități de analiză și sinteză.
Beneficiile jobului:
- Formare a nivel internațional;
- Oportunităti de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
- Un loc de muncă oficial.
Așteptăm cu drag cv-ul tău la dmoga@professional.md sau ne poți contacta la 068500375. Vă multumim anticipat!
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳