,,Mi” este abrevierea expresiei ,,Mobile Internet” (internet mobil). Mai există o semnificaţie a abrevierii - ,,Mission impossible” (misiune imposibilă). Aceasta din urmă se explică prin faptul că, chiar de la întemeiere, Xiaomi s-a confruntat mereu cu diverse provocări, cărora le-ar fi putut face faţă doar un adevărat învingător.
Compania Xiaomi - o companie chineză de electronică, care și-a început activitatea în anul 2010 și care s-a răspîndit treptat și în alte țări ale lumii, câștigând astfel încredere la nivel mondial. Xiaomi produce smartphone-uri, aplicații mobile, laptop-uri, genți, trimmere, căști, MI Television, încălțăminte, benzi de fitness și multe alte produse. La ora actuală, acest brand ocupă cca 40% din piața de desfacere din întreaga lume și din țara noastră și asta datorită produselor sale de înaltă calitate cu caracteristici și design excelent. În Republica Moldova, primul magazin Xiaomi și-a deschis ușile în anul 2017. În prezent, rețeaua numără 7 magazine, și continuă să se extindă.
Facem față tuturor provocărilor și implementăm mereu ceva nou, datorită colegilor noștri energici și profesioniști, care depun tot efortul pentru a răspunde tuturor solicitărilor consumatorului și care întotdeauna sunt gata să învețe lucruri noi. Dovadă sunt clienții mulțumiți și feedback-urile pozitive pe care le primim.
Secretul succesului nostru este instruirea continuă a angajaților, care devin profesioniști în domeniul lor. Echipa este principala valoare cu care ne mândrim, pentru că lucrează în același ritm, îndreptându-se spre un scop comun, contribuind astfel la îmbunătățirea modului de viață al consumatorului din țara noastră.
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳